Atiker

logo
menü

ATİKER “Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” ni belgelendirildi. (TS ISO 10002:2006)

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ATİKER; müşterilerinden firmaya ulaştırılan telefon, faks mesajı, elektronik posta mesajı, bizzat işyerine gelerek iletilen her türlü istek, şikâyet, öneri ve talepleri hakkında işlem başlatmaktadır.

ATİKER ‘e ulaşan müşteri şikâyet bilgileri otomasyon sistemine kaydedilip sonuçlanıncaya kadar her aşamada müşteriye bilgi verilerek takip edilmektedir.

ATİKER ‘in kurucusu Sayın Mehmet Ali Atiker ‘in “her müşteri bizim için değerlidir” ilkesi, bu sistem ile firmamızın müşterilerine verdiği değerin vurgulandığını ve somut olarak hayata geçirildiğini göstermektedir.

Müşteri memnuniyeti sistemi ile elde edilen veriler, müşteriler için önemli olan unsurların ve beklentilerinin belirlenmesi ve müşteri ilişkileri yaklaşımımızı etkileyecek olan çok önemli bilgiler kazandırmaktadır.

Bu bilgiler öncelikle müşteri odaklı çalışmanın gereği olan müşteri memnuniyetinin artırılması, ürün kalitesinin geliştirilmesi için tasarım girdilerinin belirlenmesi, yeni ürün ihtiyaçlarının belirlenmesi, müşteri memnuniyetini etkileyen yönetim süreçlerimizin iyileştirilmesi, kurumsal kimliğimiz ve markamızın güvenilirliğinin artırılmasını sağlayacaktır.

ATİKER ‘in yıllardan beri uyguladığı uluslar arası yönetim sistemi standartlarına uygun;

·     TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ,

·     TS EN ISO 14001 şartlarına uygun ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ

·     TS 18001:2008 şartlarına uygun İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

belgelerine bir yenisini daha eklemiştir.

TSE tetkik görevlileri tarafından 13/14 Nisan 2010 tarihlerinde yerinde yapılan inceleme sonucunda, firmamız TS ISO 10002:2006 standardı kapsamında Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesini almıştır.

Son Eklenen Haberler

Marka Tescil Belgelerimiz

Sistem ve Uygunluk Belgeleri

LPG Aksamları Onay Belgeleri

CNG Aksamları Onay Belgeleri

LPG Tank Onay Belgeleri